20100416

musterung - hartmann nordenholz

got my eyes at hartmann nordenholz through a post by kindom of style and immediatly fell in love with some of the designs. just some as i said because -- i have to say that i never ever fell in love with all designs of one designer. every designer has at least some things i can't stand, at least i didn't experience it different till now.



love these grey pants but my favourite outfit of these is the one in the middle




and here, simple, black perfection:

Kommentare:

  1. This Stuff looks really interesting!

    AntwortenLöschen
  2. Ich liebe ihre Beine, verdammt nochmal.
    Sie sind perfekt.
    Und das, was sie trägt, sowieso.
    Ich würde es zwar nicht anziehen, aber ich stehe total auf diese Art von Oberteil/Kleid, wenn es weit herunterhängt und unten aufgerafft ist.
    In Bremen habe ich in der Waterfront ein schwarzes Kleid gesehen, was dieser Idee entsprach, es war wundervoll. Leider konnte ich es nicht haben, weil es schon an einer Ladenbesitzerin hing. D:

    AntwortenLöschen

spread the l♥ve.